Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!

Просмотров: 6834
Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!
  • Mercedes-Benz C-Class (W205) 2015 – Dəbdəbəli həyatı qadağan etmək olmaz!

İnsanların çoxu daha yaxşı yaşamaq istəyirlər. Onlar daha çox pul qazanmaq, şəhərin prestijli rayonunda yaşamaq, təmtəraqlı avtomobil sürmək, uşaqlarını elit məktəbə qoymaq, bahalı patlarlar geymək və s. istəyirlər. Amma gerçəklik heç də həmişə onların arzuları ilə uyğun gəlmir. Əlbəttə Çin istehsalı olan iPhone və ya saxta Lois Vouitton çantası almaq olar, amma bu halda yalnız özünüzü aldatmış olacaqsınız. Mercedes-Benz bu problemin həlli kimi Yeni C-klass 2015 avtomobilini təklif edir. Bu, az pul müqabilində çoxlu dəbdəbə təklifidir. Bu, heç də zarafat deyil.

Qabaritlər hiss olunan dərəcədə böyüsə də avtomobil yenə kompakt görünüşə malikdir

Ştutqart kompaniyasının model sırasında ön ötürücülü kompakt Mercedes CLA sedanı peyda olduqdan sonra məntiqli bir sual meydana çıxır: indi Mercedes C-klass avtomobilləri daha nəyə lazımdır? CLA ölçülərinə görə onlardan praktiki olaraq fərqlənmir, qiyməti daha ucuzdur, xarici görünüşü də daha maraqlıdır. Həm də marketoloqların düşündüyü "dörqapılı kupe" statusu Mercedes-Benz CLA-ya bir qədər eksklüzivlik verir. Məhz buna görə yeni nəsil Mercedes-Benz C-klass avtomobili kompaniyanın model iyerarxiyasında irəliyə doğru addım olmalı idi. Və o, məhz belə bir addım oldu.

Klassik radiator barmaqlığı və kapot üzərində ulduz!

Zahirən bu sedanın flaqman S-klass avtomobilini xatırlatması sizi təəccübləndirməsin – bu, heç də təsadüfi deyil. Mercedes CLA-ya idman ruhlu "balaca" CLS kimi baxsaq, deyə bilərik ki, bu C-klass avtomobili münasib qiymətli dəbdəbəli nəqliyyat vasitəsidir. Yeni sedana W205 zavod indeksi verilib ki, bu da tamamilə yeni səviyyəyə qalxma deməkdir. O, bu seqmentdə ilk dəfə pnevmatik asqı ilə təchiz olunub, eləcə də kompakt Mercedes avtomobilləri arasında ilk dəfə proyeksiyalı displeylə təmin edilib, həmçinin kompakt Mercedes avtomobilləri arasında ilk dəfə dairəvi görmə kameraları ilə və Burmester audiofil kompaniyasının audisistemi ilə və ümumiyyətlə Mercedes avtomobilləri arasında ilk dəfə taçpəd (touchpad) ilə təchiz olunub! Hələ biz kameraları, radarları, üzlük variantlarını, ön hissəsi hərəkət etdirilən panoramlı dam örtüyünü və bir çox başqa şeyləri demirik. Bütün bunlar sizdə dərin təəssürat yaradır, deyilmi?

Arxadan S-klass avtomobilinə bənzərlik xüsusilə hiss olunur

Mercedes-Benz C-klass 2015 təkcə dəbdəbə demək deyil, həm də yüksək texnologiyalardır. Alüminiumdan (onun payı 9%-dən 48%-ə qalxıb) və son dərəcə möhkəm poladdan (onun payı 3%-dən 8%-ə qalxıb) geniş istifadə oluması sayəsində kuzovun çəkisini 70 kq, bütün avtomobilin çəkisini isə 100 kq azaltmaq mümkün olub. Öz işini GPS-in məlumatları ilə koordinasiya edən (məsələn, avtomobil tunelə daxil olarkən havanın verilməsini artıran) klimat-kontrola nə deyirsiniz?

Amma məhz sizə lazım olan avtomobili seçə bilmirsinizsə, onda texnologiyalar əhəmiyyətini itirmiş olur. Mercedes C-Class W205 çoxlu sayda variantlar təklif edir. 

Xarici görünüşün üç variantı:

1) kapot üzərində ulduzla (Exclusive);
2) radiator barmaqlığı üzərində ulduzla (Avantgarde);
3)AMG-paket (aqressiv bodi-kitlə).

Asqının üç variantı:

1) standart yaylı;
2) pnevmatik;
3) AMG (15 mm qısaldılmış klirenslə).

İnteryerə gəlincə, burada konfiqurasiyaların variantlarını saymaqla qurtarmaz: ağac, royal lakı və ya alüminium; dəri, parça, zamşa və ya onların kombinasiyası; adi və ya idmansayağı oturacaqlar; adi və ya idmansayağı sükan və s. Özü də istər dəri, istərsə də ağac materialının çoxlu sayda rəng çalarları təklif olunur – hər şey böyük avtomobillərdə olduğu kimidir.

Yuxarıda qeyd edilən halı, yəni çantanın Louis Vouiton çantası kimi göründüyü, amma əslində tamam başqa (saxta) çanta olduğu halı buraya şamil etmək olmaz. Burmester audiosisteminin səsi həqiqətən bu sinfin avtomobilinə quraşdırılmış audiosistemlərdən yaxşı mənada fərqlənir. Bəli, bu, S-klass avtomobilinin audiosisteminin səsi ilə eyni deyil! Salonun üzlük materialları yüksək keyfiyyətlidir, qurğulardakı düymələrin çoxu W222-də olduğu kimidir, onlar yüksək dəqiqliklə hazırlanıb, iqlim sisteminin deflektorlarının bağalanarkən çıxardıqları səsdən isə zövq alırsan. Belə görünür ki, Mercedes ən yaxşı interyerə malik avtomobil istehsalçısı adını Audi-nin əlindən almaq üçün hər cür şansa malikdir.

İtalyan dizaynı, alman keyfiyyəti: gözəldir, deyilmi?

Avtomobilə ən yaxşı multimedia sistemi quraşdırılıb! Əlbəttə, zövq məsələsində mübahisə etmək olmaz və ola bilsin ki, kimin üçünsə iDrive və ya MMI daha rahatdır, amma şəxsən mən əvvəllər də Mercedes-in COMMAND sisteminin pərəstişkarı idim, indi yeni idarəetmə üsulu peyda olduqdan sonra isə tənqid üçün heç bir səbəb qalmayıb. Söhbət taçpəddən gedir, onun köməyi ilə menyunun səhifələrini nəzərdən keçirmək, naviqasiya üçün ünvan, yaxud da telefon üçün kontakt ad daxil etmək, iqlim qurğusunun temperaturunu dəyişmək və musiqinin səsini artırıb-azaltmaq olar – taçpəd nəinki barmağın üfqi və şaquli hərəkətlərinə, həm də iki barmağın dairəvi hərəkətlərinə reaksiya verir. Eyni zamanda, şayba formalı ənənəvi kontroller də yerində qalır. Bəs ondan necə istifadə etməli: axı bunun üçün əli taçpədin üzərinə qoymaq lazımdır?! İstehsalçı hər şeyi düşünüb: sensorlar barmaqla basma hərəkətini bütün əllə sıxma hərəkətindən fərqləndirə bilir və ikinci halda sensor panelini söndürür. Bu halda taçpəd əl üçün rahat altlığa çevrilir! İnterfeysin sadə və intuitiv anlaşılan olduğunu və sistemin "uçurmuş" kimi çox rahat işlədiyini deməyə, yəqin ki, ehtiyac yoxdur.

Bəs yeni Mercedes-Benz C-klass avtomobilinin özü necə, "uçurmu"? Azərbaycana yeni Mercedes-Benz C-klass 2015 avtomobillər iki versiyada idxal olunacaq: C180C250. Onların hər ikisi dördsilindrli kompressorlu mühərriklərlə təchiz olunur, amma mühərriklərin həcmi indeksdəki rəqəmlərə uyğun deyil. Birinci mühərrik 1,6 litr həcmə və 156 at gücünə, ikinci isə 2,0 litr həcmə və 211 at gücünə malikdir. Turbinlərin sayəsində hər iki mühərrikin fırlanma momentinin göstəricisi kifayət qədər yüksəkdir: müvafiq olaraq, 250 və 350 Nm. Bunun sayəsində hətta motorun baza versiyasının gücü dinamik hərəkət üçün kifayət edir: mexaniki transmissiyalı avtomobilin 100 km/saat sürət yığması 8,2 saniyə, avtomat transmissiyalı sedanın eyni sürəti yığması isə 8,5 saniyə vaxt aparır. İkinci (daha güclü) motor isə bu C-klass avtomobilini əsl sprinterə çevirir: bu mühərriklə avtomobil 100 km/saat sürəti 6,6 saniyəyə yığır ki, bu da sürətli hetçbeklərin səviyyəsidir.

CLA-nın alıcılarının orta yaşı 30-dan az olduğu halda, C-klass avtomobillərinə yaşı daha çox olan ailəli insanlar üstünlük verirlər

Dizellə işləyən C250 Bluetec yolda daha yaxşı hərəkət edir. O, daha sərt və dəqiq işləyir, sükana daha çox güc düşür, avtomobilin gücü ən azı 204 at gücü, forlanma momenti isə 500 Nm təşkil edir! Yolda bu cür C-klass avtomobili ilə şütümək adama əsl zövq verir. Ola bilsin ki, bu cür şəraitdə 3-cü seriyalı BMW-ni sürmək daha maraqlı və xoşdur, amma, o, sizə belə komfortu təklif edə bilərmi? CLA ilə siz ikitərəfli avtomobil yoluna çıxdıqda, şassini komfortlu rejimə keçirdikdə və kruizi işə saldıqda avtomobil sanki yerdən üzülərək uçmağa başlayır – onun hərəkətinin rəvanlığı fenomenaldır! Eyni sözlər səs izolyasiyasına da aiddir. Mühərrikin fırlanma dövrələrinin sayı azı 1800-ə qalxmayana qədər onun səsi sadəcə olaraq eşidilmir.

Arxadan AMG-Line versiyasını bamperdəki şaquli kəsiklərdən asanlıqla tanımaq olur

Kiçik motorlu bu avtomobillər belə yaxşıdırsa, onda görün С400 4Matic AMG-Line necə olar? Mən AMG-light kimi sərt, güclü, aqressiv bir versiya ilə üzləşəcəyimi gözləyirdim, amma ... sadəcə güclü sedan versiyası ilə qarşılaşdım. 3 litr həcmli və iki turbinli V6 mühərrikinin gücü 333 at gücü, fırlanma momenti 480 Nm təşkil edir, buraxılış sisteminin "nəriltisi" əsil V8 motorundan geri qalmır, amma sükan yanlara doğru titrəyiş edir, döngələrdə isə C-klass avtomobilinin özü də titrəyir – asfalt üzərindəki hər bir nahamarlıq avtomobili uzun müddət silkələnməyə vadar edir. Hələ yaxşı ki, bu zaman avtomobilin trayektoriyası dəyişmir. Amma belə avtomobil kimə lazımdır, axı onun qiyməti baha olacaq və sahibində heç bir idmansayağı hisslər yaratmayacaq? Cavab sadədir: amerikanlara. Orada hətta Chevrolet Aveo-nun gücü 140 at gücü təşkil edir, özü də söhbət idman versiyasından deyil, ən adi, kütləvi versiyadan gedir.

İri havaçəkənləri olan bamper AMG-Line versiyasının üstünlüyüdür

Belə çıxır ki, yeni C-klass ideal avtomobildir? Əlbəttə, yox, axı ideal avtomobillər olmur. BMW-lər daha çox idmansayağı avtomobillərdir, bu C-klass avtomobilləri üçün isə ölkəmizdə nə dizel versiyası, nə tam ötürücülü transmissiya, nə də 6 silindrli mühərriklər təklif olunur. Amma bu məsələdə yalnız ilin sonunadək gözləmək lazımdır. Və əlbəttə ki, qiymət məsələsini qeyd etməliyik. Bu yazıya nədən başladığımı xatırlayırsınızmı? İndi Mercedes-Benz-in CLA versiyası var və deməli, ucuz sedan seqmenti qapanıb. Yəqin anlayırsınız ki, daha iri və daha yaxşı təchizatlı C-klass avtomobilinin qiyməti bu avtomobilinkindən ucuz ola bilməz.

Artıq yeni C-Class 2015 W205-i Mercedes-in diler mərkəzində sifariş etmək olar. 

Şərhlərin sayı: 0

AVATAR
Hələ heç kim şərh verməyib. Birinci siz olun.