Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi

Просмотров: 3190
Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi
  • Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi
  • Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi
  • Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi
  • Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi
  • Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi
  • Kia avtomobil şəhərini arxa ötürücülü GT4 Stinger konsepti ilə sirkələdi

Bu idman kupesi bizi idman avtomobillərinin əsl drayv aşiqlərinin çoxusu üçün əlçatan olduğu dövrlərə qaytarır.GT4 Stinger konseptinin işıq üzü görməsi – Kia-nın unikal və heyrətamiz dizayn stilinin inkişafı istiqamətində atılan növbəti cəsarətli addımdır.Arxa ötürmə və 2+2 oturacaq formulu - GT4 Stinger-dəki sürücü və avtomobil arasında maksimal harmoniya yaradan bu vəhdətidmansayağı idarəetmənin klassik təsəvvürünü alt-üst edir.Bu konseptual kupe 2012-ci ilin Track’ster konseptinin yarandığı yerdə - Kia-nın Kaliforniya dizayn mərkəzində dünyaya gəlib.Track’ster kimi də, GT4 Stinger –həm xarici görünüş, həm də ki xarakter baxımından dolğun, bitirilmiş bir obrazdır.

 

“GT4 Stinger-i yaradanda qarşımıza qoyduğumuz əsas məqsəd – avtomobil idarə olunarkən sürücüyə zövq bəxş etməsi idi”, - deyərək, Kia-nın Amerikadakı dizayn mərkəzinin baş dizayneri Tom Körns öz fikirləri ilə bölüşür. – “Bu, həm yarış trekində, həm də ki adi şəhər trafikində özünə diqqət cəlb edə biləcək 2+2 oturacaq formuluna malik klassik sportkardır.Onun xarici görünüşü dəyişkən dəbdən uzaq, klassik sadə və aydın xəttlər kanonlarına uyğun yaradılıb.Vaxt var idi, avtomobilin idarə olunması hisslər, refleks və emosiyalar vasitəsilə həyata keçirilirdi.İndi isə onların hamı müxtəlif elektron vasitələr tərəfindən ikinci plana uzaqlaşdırılıb.GT4 Stinger modeli – bizim idarəetmənin adrenalin dolu hisslər yaradan keçmiş zamanları xatırlayacaq bir ismarıcımızdır”.

 

GT4 Stinger layihəsi turbomühərrikli Optima GTS-in Pirelli World Challenge yarışlarında müvəffəqiyyətli çıxışından qaynaqlanıb. Yeni konsept üzərində işə başlayarkən dizaynerlər komandası öz qarşısına minimal çəki və maksimal funksionallığa malik və sürücü üçün idarəetməni zövqə çevirə bilən bir avtomobilin yaradılması məqsədi qoymuşdurlar. Prioritet GT kateqoriyalı sportkarlara xas olan dəbdəbə atributikasına yox, insanla avtomobilin vahdət yaradılmasına, onların bir-birlərini başa düşməsinə yönəldilmişdir. “Əgər kimsə Kia-nın GT4 Stinger-ə bənzər avtomobilin yaradılması üçün mənəvi haqqı və texniki imkanları olmaması barədə düşünürsə, mən sadəcə bir şeyə nəzər yetirmək istəyirəm: biz bu gün yarışlarda iştirakımız sadəcə iştirak xatirinə deyil - biz məhz avtomobil idmanı sayəsində dünya şöhrəti qazanan brendlər üzərində qələbələr əldə edirik”, - deyərək, Tom Körns israrla qeyd edir.

 

İstehsalçının Kia Racing bölməsi Kinetic Motorsports komandası ilə birgə 2012-ci ildə Grand-Am Continental Tire Sports Car Challenge yarışlar seriyasında həm şəxsi, həm də ki komanda hesabında qələbələr əldə etmək müvəffəq olub. Onda starta Forte Koup (Cerato Koup) modelinin xüsusi hazırlanmış versiyaları çıxırdı. Hal-hazırda Pirelli World Challenge seriyasındakı üçüncü mövsümlərinə iki turbomühərrikli Kia Optima hazırlanır. 2013-cü ildə bu avtomobillər bu seriyada Brendlər birinciliyində ikinci yerdə qərarlaşıblar.

 

Güc, əminlik, dinamika

 

GT4 Stinger-in alçaq kapotu altında yanacağın birbaşa püskürülməsi sisteminə malik dördsilindrli IkilitrlikT-GDİbenzin turbomühərrikin heyrətamiz 315 at gücünədək gücləndirilmiş versiyası yerləşdirilib. “Bizim yarış Optima-larımızda bu kimi mühərriklərlə təchiz edilib, yalnız onların gücü daha çox – 400 a.g.-dək qaldırılıb”, - deyərək, Tom Körns davam edir. – “Ona görə də, konseptə gündəlik istifadə olunan avtomobildə təsir bağışlayan 315 a.g. malik versiyanı quraşdırmaq heç bir problem yaratmadı”.

 

Fırlanma anının arxa təkərlərə ötürülməsi mexaniki transmissiya vasitəsilə həyata keçirilir. Altıpilləli sürət qutusunda ötürmə əmsalları idman avtomobillərində qəbul olunduğu kimi bir-birlərinə yaxındırlar. Aparıcı arxa oxda enli aşağıprofilli 275/35R-20 ölçülü Pirelli P-Zero şinləri quraşdırılıb. Qabardılmış ön qanadların altında isə döngələrdə mükəmməl ilişməni təmin edən Pirelli P-Zero 235/35R-20 şinləri gizlənir. Xüsusi olaraq GT4 Stinger üçün idmansayağı tək mərkəzi qayka ilə bağlanan və çəkinin azaldılması və möhkəmliyin təmin olunması üçün karbon əlavələrlə təchiz olunan 20-düymlük alümin disklər hazırlanıb. Bu disklərin arxasında dördporşenli supportlara və çarpaz perforasiyalı 15-düymlük disklərə malik güclü Brembo Gran Turismo idmansayağı əyləcləri görmək mümkündür.

 

GT4 Stinger avtomobilinin kuzovunun dizaynı bacarıqlı heykəltaraşın əsəri kimi aydın və lakonikdir. Konsept üçün baxışları cəlb edən parlaq Ignition Yellow sarı rəng seçilib. Avtomobilin həm ön. Həm də ki arxa asqısı idman avtomobillərində qəbul olunmuş sxemə uyğun tərtib olunub – müstəqil ikilingli.İdman kupesinin zəhmli görünüşü iri qabaritlər sayəsində daha vahimələndirici olur: Təkərlərarası baza (2619 mm) və ümumi uzunluğa görə (4310 mm) Cerato sedanından, hündürlüyə görə (1250 mm) isə kompakt Rio-dan kiçik GT4 Stinger, eninə görə (1890 mm) Cadenza biznes sedanını üstələyir. Avtomobilin çəkisi 1304 kq təşkil edir, oxlara düşən yük isə 52/48 nisbətində bölüşür. Mükəmməl idarəetmə və dəqiq əks əlaqə məqsədi ilə böyük ötürmə əmsalına malik “dişli çarx-reyka” sükan mexanizmi tətbiq olunub.

 

Sadə və təsirli dizayn

 

Kia Motors korporasiyasının prezidenti və baş dizayneri Piter Şrayer tərəfindən yaradılmış Kia-nın ailəvi dizayn stilistikası pərəstişkarları GT4 Stinger-in eksteryerindəki “doğma” elementləri dərhal qeyd edəcəklər. “Biz bu avtomobili yaradarkən ona bilərəkdən mümkün qədər çox hamar görünüş bəxş etmişik. Məqsədimiz - bu avtomobilə baxdıqda elə hiss yaransın ki, sanki kuzov panelləri şassi elementlərini qucaqlayıb”, - Tom Körns dizayn barədə öz fikrini bildirir. GT4 Stinger-in sadə silueti olmasına baxmayaraq, onun birmənalı olaraq güclü idman kupesinə məxsus olduğunda heç kimin şübhəsi yaranmır. Yol səthindən minimal hündürlükdə yerləşdirilmiş mühərrikin soyudulmasını və turboüfürmə üçün soyuq havanın götürülməsini təmin eden brendin ən tanınan elementi olan radiator barmaqlığının bu avtomobildə ən müasir interpretasiyası əks olunub. Barmaqlığın perimetri boyu neon tipli işıqlandırma nəzərdə tutulub, onun çərçivəsi isə çoxqat tutqun qara rənglə boyanıb – bu həlli GT4 Stinger-in müxtəlif elementlərinin tərtibatında görmək mümkündür. Qıraqlardan radiator barmaqlığı şaquli LED tipli faralarla məhdudlaşdırılıb, onların yanında isə ön əyləclərin soyudulması üçün nəzərdə tutulmuş hava qəbulediciləri yerləşdirilib. Ön bamperin altında yüksək sürətlərdə sıxıcı qüvvəni artıran və daha mükəmməl sabit hərəkəti təmin edən karbon splitter yerləşdirilib.

 

Kapot xətti radiator barmaqlığından başlayaraq rəvan şəkildə ön şüşəyədək uzanır. Kapotun hamar parlaq sarı səthində iki ədəd xrom örtüklü hava qəbulediciləri gözə çarpır. Enli kapot vizual olaraq təkər arkalarını sanki qucaqlayır. Bunun sayəsində ön təkərləri əhatə edən qabarıq xəttlər kuzovun yaratdığı ümumi güc və enerji hissini daha da gücləndirir. Əzəmətli “çiyin xətti” rəvan şəkildə kuzovun yan səthinə axaraq, burada daha bir avtomobil “əzələsi” yaradır.

 

Qeyri-adi şəffaf ön dayaqlar sayəsində sürücü yerindən 270 dərəcəli görünüş yaranır! Dayaqların yüngül şanı strukturlu konstruksiyası həm görünüşün yaxşılaşdırılmasına, həm də ki, çəkinin azaldılmasına xidmət edir. Yan şüşələnməni aqressiv iti xətti sitayəş rəmzinə çevrilmiş Soul-da tətbiq olunan dizayner həllinə bənzəyir. “GT4 Stinger elə bil dəbdəbəli gün eynəyi taxıb”, - zarafatcasına Tom Körns qeyd edir. Soul-da olduğu kimi, dam sanki yalnız arxa dayaqlara arxalanır. Еəkər arkalarının qabardılmış “ombalarına” keçən yan hissənin dekorativ elementləri qara tutqun işləmələr sayəsində radiator barmaqlığı ilə bir vəhdət yaradır. Onların arxasında arxa əyləclərin soyudulmasını təmin edən hava qəbulediciləri yerləşdirilib.

 

Baqaj bölməsinin şüşə qapısı açdıqda arxa dayaqlar arasındakı dirəyi görmək mümkündür. Qara arxa paneldə LED tipli arxa fənərlər yerləşdirilib, iki ədəd səsboğucu isə bamperə inteqrasiya olunub.

 

İnreyer funksionallığı və praktikliyi ilə seçilir. Qapı tutacaqları alümindən yonulub, qapılar isə əyəmiyyətli dərəcədə yüngülləşdirilib. Bununla yanaşı, qapıların iri ölçüləri sayəsində salona daxil olmaq həddən artıq asan və rahatdır. Oturacaqlar idmansayağı qabarıq mütəkkəciklərə malikdir və dəri üzərindəki tikiliş ilə nəzərə çaröırlar. İdman avtomobilində qəbul olunduğu kimi, döşəmədə dekorativ xalıları görmək mümkün deyil. Alümin pedalların altında yalnız rezin ayaqaltlıqlardır. Sükan çarxının aşağı hissəsi “kəsilib”, qırmızı işıqlandırmaya malik cihazlar panelində isə əsas vurğu taxometrə və sürət qutusunun qoşulmuş pillə indikatoruna edilib. Yarış mövzusu və tarixi idman avtomobilləri stilistikasının davamı kimi daxili qapı tutacaqlarının qırmızı tikiliş getmiş parça rəzə şəklində olmasını qeyd etmək mümkündür. Burada heç audiosistem də yoxdur! Körnsin fikrincə, “bu avtomobilin audiosistemi kapot altında yerləşdirilib, onun dinamikləri isə səsboğucu borularıdır”. Həqiqətən də, GT4 Stinger-in səsboğucularının sazlanmış səsi idmansayağı idarəetmə aşiqi üçün istənilən melodiyadan daha xoşdur.

 

Hal-hazırda GT4 Stinger-in seriya istehsalı barədə heç bir plan müvcud deyil. Lakin Kia-nın konseptual avtomobillərdə işlədilmiş həllərin seriya avtomobillərində tətbiqi sahəsində zəngin təcrübəsi var. Ona görə də, bu parlaq konseptual idman kupesi yaxın gələcəyin güclü idman modellərinin müjdəçisi ola bilər. GT4 Stinger kimlər üçün yaradılıb? Bu suala Tom Körnsdə dəqiq cavab mövcuddur: “Bu idman kupe çox eqoistik dizayna malikdir! Kaliforniya dizayn mərkəzinin komandasında çalışanlar necə deyərlər, avtomobil aşiqləridir. Əlbəttə ki, onların yaratdıqları da, özləri kimi sürət sevərlər üçündür. Onlar üçün GT4 Stinger – arzu və xəyallarının ideal təcəssümüdür”. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brendin uğur qazandığı günlərə nəzər salarkən Kia Motors America-nın Şimali Amerika Beynəlxalq Avtomobil Şousunda GT4 Stinger-in üzərindən örtük götürüldükdə  brendin indiyədək ən aqressiv konsept avtomobilini aşkara çıxardığını görürük. GT4 Stinger-in təqdimatı ilə Kia Motors America yeni bir istiqamətdə hərəkət edir.Avtomobilİ və içərisində əyləşən insanı hər cür yol şəraitinə uyğun şəkildə yerləşdirən arxa ötürücülü 2+2 idman üslublu avtomobili ilə konsept performansın hüdüdlarını aşır.Bu heç də təəccüblü deyil, çünki GT4 Stinger Kia-nın Kaliforniya dizayn komandasının coşğun üslublu məhsulu, 2012-ci ilin sələfi-Track’ster konseptinə aiddir.Track’ster kimi GT4 Stinger-in özünəməxsusluğunun göstəricisi görünüşündən daha cox şey ifadə etməsidir.

Kianın Amerikadakı dizayn mərkəzinin baş dizayneri Tom Körns “İdarə etmədən həzz almaq GT4 Stinger-in dizaynında ən böyük üstünlüyü idi. Bu 2+2 idman avtomobili trekdə də özünüzü evdəki kimi rahat hiss etməyinizi təmin edəcək. Bu qüsursuzluq, sadəlik və  sonsuzluq deməkdir. GT4 Stinger avtomobilın idarə edilməsində elektrik cihazların önəm kəsb etmədiyi dövrü xatırladır”-deyə bildirib.

 

Bir cüt turbomühəriklə təmin edilmiş  PirelliWorld Challenge yarış seriyası olan GT4-class Optima-nıntrekdəkiuğurundan sonra Kia-nın ABŞ dizayn komandası çəki azalması, funksionallıq və sükan idarə etmə həzzi yaratmaq məqsədi ilə GT4 Stinger layihəsinə başladı. KonseptGrand Touringavtomobilinin  xüsusiyyətlərindən uzaqdır və tamamilə nəqliyyata aid xüsusiyyətləri özündə birləşdirir. Körn bildirib: “Kia-nın  GT4 Stinger kimi avtomobil yaratmaq ehtimalı olub olmaması haqda kimsə soruşsa mən sadəcə olaraq Kia-nın dünyanın ən əfsanəvi performans brendlərinin bəzilərinə qarşı yarışıb qalib gəldiyini deyərdim”

 

Kia Racing və partnyoru Kinetic Motorsport 2012-ci ildə Forte Koup-la ‘Grand-Am Continental Tire Sports Car Challenge Drivers and Team Championships’-də qalib gəlib, eləcədə, keçən il ‘Manufacturer’s Championship’–də 2-ci yeri tutub, indiisə 2014-cü ildəkeçiriləcək ‘Pirelli World Challenge’-ində 3-cü fəsil yarışları üçün turbomühərrikli Optima hazirlayır.

 

Güc, müvazinət və ozünü təsdiq etmiş performans

 

Böyük təsir bağışlayan 315 at gücünə malik 4-silindirli mühərrikəbirbaşa vurulan  Kianın özünü təsdiq etmiş 2,0 litr turbomühərrik benzininin (T-GDİ) sazlanmış versiyasıGT4 Stringerin kapotunun aşağısında yerləşir.’Bizim Optima yarış maşınları eyni mühərrikdən istifadə edir və 400 at gücündən daha çoxunu istehsal edir. Niyə də insanları diqqətini çəkən bu güclə bizim konseptimiz daha da canlanmasın?’deyə Körn bildirib.

 

Bu güc 275/35R-20 Pirelli P-Zero performans şinləri ilə əhatələnmiş 6 pilləli mexaniki ötürücülükdən asılı olan arxa təkərlərin hərəkətə gətirilməsi üçün tətbiq edilir.Çoxlu kənar naxışları olan 275/35R-20 Pirelli P-Zeros ön krılodan aşağıda yerləşir.Uzunluğu 20 dyüm olan və mərkəzi alluminiumla bərkidilmiş təkərlər güclü və eyni zamanda yüngül olması üçün karbon lifli əlavələrdən istifadəsinə görə səciyyəvi xüsusiyyət daşıyır. Içərisi çoxlu qatlardan təşkil olunmuş  böyük təkərlər 2 hissəli 15 dyüm uzunluğunda və eninə deşikləri olan Brembo Gran Trusimo fırlanğacından və böyük dayandırma gücünə malik 4 pistonlu metal bənddən ibarətdir.

 

Sarı rəngli kuzov ayrıca lingli asqısı olan adi şassidir. Daha qısa bazası (103,1 dyüm), Forte Sedan-dan daha böyük uzunluğu (169,7 dyüm), Candenza-dan daha böyük eni (74,4 dyüm) və Rio azlitrajlı avtomobilindən təxminən 9 dyüm az olan yüksək dam xətti (49,2 dyüm) ilə GT4 Stinger rəqiblərini geridə qoyacaq bir stildə özünü göstərir. O yalnız 2,874 funtla şkalanı keçir və çəki bölüşdürülməsi mükəmməl şəkildə təşkil olunub-qabaq tərəfə 52%, arxa tərəfə isə 48% ağırlıq düşür. GT4 Stinger eyni zamanda əks istiqamət və güzəştə gedilməyən idarəetmə üçün sükanı tənzimləyən surət əmsalı ilə də xarakterizə olunur.

 

  Dizayn sadəliyi

 

Kia Motors Korporasiyasının prezidenti vədizayn rəhbəri Peter Şreyer tərəfindən təsis edilmiş Kia-nın dizayn üslubunun aşiqləri GT4 Stingerin əsas üslub elementlərini dərhal hiss edəcəklər. Körn avtomobilə yeni görünüş verdiklərini  və kuzovun panelinin maşına qaynaqlanmaq əvəzinə  sanki şassinin ətrafında formalaşdığını deyir. Siluetinə görə GT4 Stinger sadə olasına baxmayaraq güclüdür.Kia-nın imzası sayılan radiator barmaqlıq maksimum dərəcədə mühərrik soyudulması və soyuq hava induksiyası üçün aşağıya doğru istiqamətlənib. Radiator barmaqlıq ağ şəfəq saçır və çox təbəqəli olması ilə, eləcə də, avtomobilin hər tərəfində müşahidə oluna bilən qara haşiyəsi ilə xarakterizə olunur. Radiator barmaqlığının hər bir tərəfində şaquli LED faralar var və buferə bitişik olan ön əyləc soyutma ventilyasiya dəlikləri avtomobilə qüsursuz və hamar görünüş verir. Buferin aşağısında yerləşən karbon lifli ön bölücü  yüksək sürətdəgedən GT4 Stinger-in ön təkərlərini saxlamaq üçün avtomobili əlavə təzyiq gücü ilə təmin edir.

 

Uzun üst kapot deflektora uyğun şəkildə yavaş-yavaş qalxır.Üzərindəki xrom aksent hissələri Sarı rəngli avtomobilin vizual görünüşünə xüsusi maraq qatır.Kapot qabaq təkərlərin üstündə qabarıq şəkildə yerləşən 2 güclü radiator barmaqlığı ilə qabaq təkər arkalarını tam əhatə edir. Beləliklə avtomobolin  yan tərəfində kəmərin yaxinlığında kənar haşiyə özünü büruzə verir.

 

Bundan başqa şəffaf kuzovun qabaq hissəsi sürücünün qarşısında 270 dərəcədən daha yüksək  dərəcə təsviri ilə təmin edir. Təbəqəli  dəliklər xarici görünüşü təkmilləşdirməklə yanaşı çəkini də azaldır. Soul-a sadiq qalaraq, yeni dizaynda böyük təsir bağışlayan kənar profili də var. Körn “sanki GT4 Stinger–günəş eynəyi taxıb”-deyə bildirir.Soul-da olduğu kimi GT4 Singer-in də damı kuzovun arxa hissəsinə doğru axıcı formadadır.Kənar haşiyələr boyunca arxa əyləclərə hava axınlarını gücləndirmək üçün funksional ventilyasiya kanalları ilə vəhdət təşkil edən qara aksent hissələr var.

 

Arxa tərəfdə kuzov 275 seriyalı Pirelli təkərini tam əhatə edir. Şüşə lyuk yerindən  yük yeri və arxa dayaq görünür. LED arxa faralar içəridən arxa buferdə yerləşən xaric olma borusunun düz üstündəki qaranlıq panelin kənarlarını işıqlandırır.

 

Interyer dizayn baxımından məqsədə uyğun və xarakterinə görə əlverişlidir.Alluminium qapı tutacaqları qapıların olduqca yüngül çəkiyə malik olduğunu aşkara çıxarır və onların enli olması yarış ruhlu dəri oturacaqlara əyləşməyi asanlaşdırır.Orada xalça yoxdur, alluminium pedalların altında yalnızca rezin ayaqaltı var. Sürücünün qarşısında qalın D-görünüşlü sükan çarxı və geniş taxometri,eləcə də ötürücü indikatoru olan qırmızı LED işıqlı instrument paneli yerləşir. Trek məqsədinə uyğun olaraq, eləcə də əvvəlki sport və yarış avtomobillərindən ilham alaraq daxili qapı tutacaqları qırmızı rəngli tutacaqlarla əvəzlənib. Əslində GT4 Stinger maqnitafon dəsti olmadan da özünün necə diqqətəlayiq olduğunu göstərir. Körn bildirir ”Audio sistem kapotun altındadır və səs gücləndiricisi isə xaric olma borularıdır ”. Avtomobili işə salarkən GT4 Stinger-in (sərbəst axıcılığa malik) xaric olma borusundasəslər gəlməyə başlayır, beləliklə sükan arxasındakı entuziast hər yerdə bu musiqini dinləyir.

 

Hal-hazırda konsepti istehsala buraxmaq üçün layihələr olmasa da, Kia ondan qabaq gələn konseptlə çox oxşarlıq təşkil edən istehsala buraxılmış nəqliyyatların təqdimat tarixçəsinə malikdir və GT4 Stinger Kia-nın gələcəyinə parlaq ümid bəxş edir. GT4 Stinger modelinin kim üçün nəzərdə tutlulduğu haqda söhbət gedəndə Körn deyir ”Bu tamamilə özünü hər kəsdən üstün tutanlar üçün nəzərdə tutulmuş dizayndır ”. KCDA-da dizayn komandası texniki yeniliklər aşiqləri və entuziastlarla doludur və GT4 Stinger  o cür insanlar üçün əvəzolunmaz avtomobildir.

Şərhlərin sayı: 0

AVATAR
Hələ heç kim şərh verməyib. Birinci siz olun.