J.D. Power analitik agentliyinin ekspertləri Almaniya sakinlərinin son üç ildə aldıqları avtomobillərlə bağlı araşdırma aparıblar. Araşdırmada aşağıdakı parametrlər nəzərə alınıb: avtomobilin dizaynından, dinamikasından, komfortluluğundan və təchizatından razılıq, avtomobillə bağlı xərclər (buraya yanacaq məsrəfləri, sığorta xərcləri və texniki xidmətin xərcləri daxildir), avtomobilin keyfiyyəti və servis xidmətlərindən razılıq.
Araşdırma iki bölümə ayrılır: ən yaxşı avtomobil istehsalçıları və öz siniflərinin ən yaxşı modelləri. Hər bir brend yuxarıda göstərilən parametrlər üzrə maksimum mil xal yığa bilər.
Son üç ildə Almaniyada 10 milyona yaxın yeni avtomobil satılıb. 2014-cü ildə ən yaxşı istehsalçı 825 xal yığmış Porsche brendi oldu. İkinci və üçüncü yerləri 818 xal yığmış Toyota və Volvo bölüşdürdülər. Dördüncü yeri isə 805 xalla Mercedes-Benz tutdu.
Seqmentlər üzrə bölünmüş doqquz model arasında ilk iki yeri Volkswagen və Toyota tutdular. Həmçinin Kia, Mercedes-Benz, Opel, SEAT və Volvo da aparıcı mövqelərdə qərarlaşdılar.
Şərhlərin sayı: 0